Det ska vara Lovis...

.... Lovis är min fina katt. Ni förstår inte hur speciell hon är. Hon ligger där uppe nu i sägen och har bestämt sig för att ta en sovmorgon. Min misse är inte en misse, hon är en prinsessa. Hon äter tex inte så gärna själv, vill bli klappad under måltiden, äter bara lyxmat, går inte ut vid dåligt väder, visar tydligt vilka hon gilar och inte gillar, sitter ofta med ihop med benen och stäcker på nacken i en ståtlig hållning. PÅ nätterna ska prinsessan ligga sked. Då spinner hon så högt. Hon har bestämt sig för att hon är Eriks tjej, honom fjäskar hon för och mjaoar till hela tiden, Kvällen är deras stund då ska hon ligga på hans bröst och pussa honom på örsnibbarna..Då är jag inte vatten värd i hennes ögon då finns det bara, han. Vad skulle jag göra utan min Lovis, utan henne skulle livet inte vara lika mysigt. Det ska vara Lovis...


Ska snart hoppa in i duschen och fara till Blge för att träffa Lena en snabbis.. Sedan hem och gå en promenad med Keldis och sedan till jobbet. Men först ska dagen första kaffetår avnjutas=)

I går fyllde Tina år. Var där och åt tårta och firade. Trevligt!

I helgen Träfades jag, Lisa, buske, och Erik och åt jätte god mat, Vi hade jätte skoj. Kvällen slutade på s1 och en sväng upp på bonanche. Åh.. det var så kul. Fler sådana kvällar ska det bli!

Om några få veckor komer jag och Lovis få en man i huset. Vi blir en till på denna adress. Gissa vem som ska flytta hit?  *ler* Jag har det så himla bra just nu..

För världen kanske du bara är en enda människa.... men för en männsiska kan du vara hela världen.

Har gjort några nya vackra halsband.image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback