Gimmenbesök.

I dag har jag varit på besök i Gimmen. Har nog träffat hela Eriks släkt nu. Ni som känner mig vet hur svårt jag har för detta. Träffa familjer, vara social, vara bland "normala" människor. Att vistas i en lugn gemytlig miljö där folk faktiskt är snälla och trevliga mot varandra...
I går var vi bjudna dit också men då pallade jag inte, ändå så var det mindre människor där i går. Men allt blev så stort för mig i går och jag freakade ur. Vet att det låter skit löjligt. Men så är det. Jag har så super höga förväntningar på mig själv och jag är rädd för att inte duga och så... För mig känns det som att hoppa bungyjump för en höjdrädd.
Nåväl, jag är en liten fjant i bland.
Men i dag gick det vägen och jag njöt över att vara där=)

Så här kommer lite bilder från min trevliga kväll.





Må gott!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du tyckte att det gick bra igår, förstår om du tycker att det är jobbigt att träffa en massa släkt till oss. Tycker också att det är jätteläskigt att träffa en massa nya människor, helst om jag vill ge ett bra intryck och har höga förväntningar på mig själv. Du behöver inte vara rädd för att inte duga, tycker att du är en supergullig flickvän till min lillebror =)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback