Jag följer dig..

Nu är det som vanligt igen, jag jobbar och virkar. Har gjort tre nya halsband, sååå fina!!



MIn stolta lillasyster kom förbi i går, hon har ju tagit moppekort och har fått en skitsnygg eumoppe.



Har framkallat lite kort från min "nykamera" Vilken skillnad!! oj oj.. Har satt in massa kort i album sen i sommras också, och har nu både en "egovägg och ett egoalbum" Yes!!

Har jobbat tokmycket i helgen, inte så kul. Har verkligen inte gjort något annat än jobbat i helgen...

Har sytt gardiner och köpt massa limegröna saker till köket. Det är å fint. Ljus och bordstabletter och jox.




Jag saknar mamma....Hade behövt henne nu...




Kommentarer
Postat av: lizha

Hjälp! Vilken snygg dag du har i dag!
Får nog lov att tycka illa om dig i alla fall 1timme nu!!!=)

2007-08-21 @ 20:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback