Söndag morgon!

Sitter här med tända doftljus, vanilj och är inne på min andra kopp kaffe. Det är söndag i dag, det känns. Det är lungt och skönt.. Erik sover än...
I går jobbade jag i Hedemora, oj oj...det var sååå skönt när jag kom hem=)
Egentligen så har jag ingenting att skriva om, allt är så lugnt så lugnt nu.. Det som händer är...jag träffar Tina, dricker kaffe, träffar Sanna, sover länge och är uppe sent, jag stickar på mitt överkast, scrapar, fiskar, myser med Erik, är ute med hunden, matar Lovis, jobbar lite i Hedemora och lyssnar på musik=)
Låter det inte skönt!

VIDEON BLEV KLAR I GÅR,  musikvideon som jag är med och dansar i.

Önskar er en bra dag!
Må gott.

image285

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej va roligt!! Längtar efter att se den:D Förresten så fotade jag Bullit under Dalecarlia;)

2007-08-05 @ 23:15:25
Postat av: Emma

Du är verkligen värsta proffset på att ta kort! *lite avis* Tror du får bli min personliga fotograf och ta alla bilder som jag vill scrappa =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback