GOD JUL!!!

För fan=)
Hoppas ni får en skön jul..

Jag ska fira min jul i dag med mormor, moster, Erik, Lars... och senare far vi till Eriks moster. Sen jobbar jag resten av julen=)

I morse drack jag diskmedel... tog en kopp som stod på bänken, den var ren. Häller i kaffe och mjölk och tar mig en klunk..... en klunk "diskmedelskaffemedmjölk"!!!! Fy fan,

I går träffade jag syster yster och vi böt klappar.. Det var skojit. Fick fina ket av syss.. Sen var vi bjudna på plankstek hos mormor... mumma.... det godaste.=)

Nu sitter jag och väntar på att Lisa ska komma....

Må så gott!
Godjul!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

GOD JUL!!Söta ni var i renhornen då :o)

Postat av: Sandra

Heregud hur jag ser ut:)
Haha

>God Jul på er

2007-12-24 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback