Jobba, packa, syster.

Hej hej!

Hur har ni det i julstöket?
Själv har jag det bra, har bara en kvar att köpa paket till, Julgranen är klädd och pysslet är framme. Tog fram lite i år eftersom det kommer bli en flytt mitt i julen=)

Vi var och tittade på huset i gen.... det var så PERFEKT!!! Mycket bättre än vad vi kom ihåg. Jag kom ihåg helt fel... =)

Min lillasyster har varit dålig och åkt in på sjukhus en sväng, Storasyster blev såååå orolig..Jag och Erik köpte en jätte stor nalle och tog med till lassarettet till henne... den var så söt.  Hoppas syster yster tyckte det med.

I dag ska jag sätta igång med att packa, ska slå in lite "ket", diska och ev träffa Edith....

Är ledig i dag och i morgon. Mys!!!

I morgon är det Lucia...


Kommentarer
Postat av: lisa

Vad söta ni är tillsamans du och Erik...

2007-12-13 @ 19:16:50
Postat av: Sandra Nyberg

Jag tycker om Nallen jätte mykcet,

2007-12-13 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback