Mycket nytt=)

Hej på er och god fortsättning!!!!

I dag har jag varit och hämtat min nya mobiltelefon... se så fin=).
Åh jag älskar den!!

Erkiii och jag har varit till huset en vända också, börjar bli många kartonger där nu... kunde inte vänta längre så jag packade upp lite saker i dag=) Åh det kommer bli så fint.
På söndag går flyttlasset. Så inom en vecka är jag borlängebo...
Sofia som borlängbo, det klingar inte så bra... men i hjärtat och i själen är jag en stolt Gagnsing!!!!
-Lisa, snart kommer jag til dina hemtrakter, då ska vi hänga mycket=)!!!!

PÅ onsdag ska jag träffa farbror doktorn, det är något knas i hjärttrakten, det hugger som tusan och har gjort det länge, hoppas det inte är något allvarligt. Fast det ska det väl inte vara, jag har ju en släng av hypokondri=)

Håller på och slutar röka IGEN.... jag vet.. Det går bra, har rökt väldigt lite på flera dagar. God girl!

Har tydligen varit snäll i år för jag har fått massor av fina julklappar, jag är så nöjd. =) Fast jag känner ju att nu har jag ju fått smak på det där med att öppna paket, Jag vill öppna fler....hihi!!

Nä nu ska det pillas på nymobben!

Må så gott.

Kommentarer
Postat av: lisa

åh längtar ska bli sååå kul...

2007-12-29 @ 12:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback