Älskade mamma.

För två år sedan låg du på sjukhus helt ensam. Du var illa däran. Vad tänkte du på? Var du ledsen? Visste du att du skulle åka till nangiala morgonen därpå?

I morgon är det två år sedan min älskade mamma gick vidare, lämnade detta jordeliv och blev en ängel.
Jag saknar henne så fruktansvärt mycket, och hon finns i mina tankar varje dag. Jag önskar och hoppas att hon har det bra där hon är. Att hon är på en vacker plats där ingen ondska eller elände finns. Där det är mycket vackert att de på, ljuvlig musik och att det är lugn och ro. Det behöver hon nu. Att hon ser ner på mig och känner sig stolt. Stolt över vad hon åstakommit, två barn. Jag önskar också att hon finns med mig på min vandring, att hon hjälper mig när allt känns svårt. För jag tror mig känna hennes närvaro ibland.

MIn mamma var en vacker människa, nära till både skratt och gråt. Hon brydde sig om andra människor och förökte alltid hjälpa till om hon kunde. Jag är väldigt stolt över få vara hennes dotter. Och jag skulle aldirg velat ha någon annan mor än just hon. Trots att hennes väg var ganska krokig och snårig. Hon har levt ett tufft liv och jag önskar ingen annan människa det livet hon levde.

Jag känner så mycket kärlek till min mamma och jag tycker det är orättvist att jag inte fick mer tid med henne. Men det går inte att göra någonting åt det. Jag hoppas vi ses igen, mamma och jag. I Nangiala.

Jag älskar och saknar dig älskade mamma.

Kommentarer
Postat av: jennie

*kramar om* tänker på dig .. kram Jennie

2007-01-31 @ 16:46:55
Postat av: Tina

Du är en underbar människa fia lotta!Jag tänker på dig och finns med dig i allt det jobbiga.Älskar dig vännen min./Tina

2007-02-07 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback