Val hit och dit...

Att välja. Att göra rätt val. Fy rutti! Hur ska man veta. Om man velat något i så många år, kanske man bara tror att man vill nu, för att man är så van att vilja det.. Fattar ni?
Jag vet då inte, jag vet att jag velat det mest av allt, förr. Nu har saker och ting ändras. Jag vet vad jag behöver nu. Och då kanske det inte är rätt val längre... eller är det mitt öde?? Herre gud!! Jag blir tokig!!
Jag vill att någon ska komma till mig och bestämma åt mig, berätta vad som är bäst, hur det är meningen att det ska vara.
Jag vet ju oftast allt annat, jag är ju så jävla bra på att veta vad som är bäst för alla andra, vet vad dom ska välja, säga smarta saker och så.. Känna in, rätt eller fel. Ha ha.. då kan jag minsam.

Man är jävligt liten i den här världen. Den överlever utan att jag ska vara med och bestämma och kontrolera. Den snurrar på i alla fall. Vem bryr sig då vad lilla jag väljer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback