Bloggibloggiblooooggi!!

Jag bloggar.
Så..
Befinner mig på jobbet. Är så himla trött, trött hela tiden. Hjärnan känns som en geléklump. Kroppen känns som en 90 årings. Lite ont i halsen, näsan täppt ont i axeln och i knät. Men jag är himla fin i hyn=)
Igår var jag och min underbara vän Tina ute och fotade. Vi börjar bli riktigt duktiga på det där nu. Fick kort i dag som varit på framkallning. Så snygga. Ska göra en "egovägg" hemma. Bara massa snygga kort på mig=) Hihi!! Ni vet jag gillar!
Så fem dagar kvar till semester.. Whohoooo!!! Fyra veckor.... ska jobba lite extra på Älvis vecka 30. Men sen helt ledig... Gaha... behöver verkligen det. Ska ta en snack med geléklumpen om att den också borde ta semester ett tag, den går för fullt hela tiden, jag bli så trött.  Alla dessa funderingar... =/
Måste ge min största gratulation till min duktiga vän Sanna som i dag tog sitt mc-kort! Grattis tjejen! Du är fördjävla bra!!!!!!!! Du ligger lite före mig...=) får försöka igen nästa sommar.  Vi får fira ikväll med kopp java och en cigg på din veranda! Grattis igen!!!!
Hmmm.... snart fyller någon år....=) Jag och min Syster yster...!!! På självaste fredagen den 13:de... Måtte ingen dumt ske... Tårta och kaffe serveras då på näset. You are welcome. Men ta med PAKET=)

Önskelista.
Nagelack
Fotkräm
Hårsaker
Underkläder
Garn
Afrikanska saker
Feting kamera
Hårförlängning
Mobil
Ramar (svarta)
Smink
Krämer
Förvaringslådor
Madrassydd
Änglar
Prydnadsdjur att ställa i landet
Pyssel
Nått coolt
Väska (praktisk)
Väska (gå ut)
Väska (En cool)
Symaskin
Skrivare
Spa
Massage
Ansiktsbehandling
Kläder


Ja, men ni vet, det vanliga=)




NU ska jag ta mig en kopp äckelkaffe ur äckelmaskinen!!!
Må gott and take care.

Sa jag att jag snart får SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thihi....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback