Festivalen slut=(

Hej och hå..
Siter med kaffe och tänker tilbaka på helgen.. solen skiner ute, hade hellre velat ha regn i dag för jag ska storstäda. Jag har valt kläder i helgen=) hehe halva garderoben ligger på golvet i köket.... hihi!

SNOOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dom var helt fantastiska i går. Fy fan vad bra det var!!
Sen såg jag Stefan Sundström, timbuktu, nationelteatern,lars demian, lite iggy och winerbäck. och två band till som jag inte kommer ihåg vad det hette. En bra kväll i går.

Blev lite jobbigt när Nationalteatern spelade, mamma gillade dem... "Tinnertrasen vandrar genom husen....." I wonder why... Saknar mamma som tusan... vill ha henne med mig...vill ha henne levande.. Jävla Fan! LIvet är så orättvist. Men jag tror att vi är utvalda.. vi är starka...vi är tomma....*ledsen*. Jag vill inte vara själv.. jag vill ha en familj..***ledsen*** Jag vill ha min mamma tillbaka!!!!




Min Syster yster, syss tittade förbi i går, hon fyller år snart 15 år, några tips på present skulle sitta fint.....=)

Nu är det två veckors jobb, sedan SEMESTER!!!!!!! FYra veckor. Nice.

Ödet! Bestäm nu, och gör det fort, jag längtar!!

Här kommer lite mer bilder, Mest på mig och Tina som vanligt.
Vi är så olika men ändå så lika. Love you Slubbaduskan!



Lev livet i dag... i morgon kan det vara försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback