Gårdagen.

Tjofadderittan, fem fingrar i .....

I går var en heldag med Tina... He he! Vi började dagen med morgon kaffe sedan rullade det på. Jag bjöd på lunch, köttfärsås och spagetti... ingen lightvariant. =) Sen så åkte vi lite fyrhjuling och kvällen avslutade vi nere vid sjön med en vinpava och kex och ost. Vi höll en tyst minut på tinas komando för Ingmar Bergman. En stor person för tina som är inne i teaterträsket. Efter en halv minut sa jag att tiden var ute och att jag visste inte vem "INGRID BERGMAN" var... he he... Tina blev djupt besviken och försökte sätta sig själv i trans för att koppla bort mig och det jag nyss kläckt ur mig, Ingrig Bergman...Lite pinsamt var det. Hihi..
Vi skickade flaskpost på nässjön....busigt.
Vi träffade även 8 supersöta hundvalpar, 7veckor gammla. (tidigare på dagen) Jag blev nästan sjuk så underbara var de. Herre gud... Gosisar!!!!!!!

Dagen i dag.
Sanna och Tina har varit här. Druckit kaffe som vanligt. Ska snart börja med maten till Erik kommer hem. Hoppas det blir en fisketur till kvällen... Vill ha en bamsegädda!!!! (fick en öring på ca: 3cm i grövelsjön)

Må gott and take care.

Bilder kommer här=)


Kommentarer
Postat av: Tina

INGMAR BERGMAN!!!!!GAHHHH!!Sofia sofia..ja vad säger man!!!Det får aldrig mera hända!Aldrig mera!Men du var en jävel på att köra fyrhjuling iaf!Tack för en super bra grådag med dig!Lav jo gummsan!

Postat av: Erik

Ni verkar ju haft en riktigt trevlig dag utan mig. Det var som tusan. Ni kan ni med. Puss och Kram slingen
min =)

2007-07-31 @ 16:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback