Grövelsjön!!!!!!!

Hej på er!

Åter igen så har jag haft den bästaste av de bästa helger. Jag och min underbara Erik tog oss en tripp till Grövelsjön i fredags och var där hela helgen. Det var sååååå himla mysigt. Vi fjällvandrade, fiskade och åkte och tittade runt. Vi gick nog närmare en mil varje dag. Tältade på ett jätte fint ställe alledes vid sjävlaste grövelsjön omringade av fjäll. Det var såååå vackert. Det går inte att beskrivas med ord hur fint det var så jag kommer att lägga upp bilder så ni själva får se. Mina rötter är i Grövelsjön, min gammelmormor är född och uppvuxen där. Älskar fjällen, kanske flyttar jag dit senare i mitt liv.
På hemvägen åkte vi 6 mil fel=) Bådas fel, men tack vare det så fick vi se två fina renar.

Just nu så sitter Tina och skriver små lappar och ägger i en burk här bredvid mig, gav henne ett uppdag att hitta på något att göra=) Hon tog det på djupaste allvar och verkar styra upp en lek=) Fia gillar!!!

Sedan sist jag skrev så har det inte hänt så mycket, har varit en gång till till Orsa björnpark=) Rekomederas varmt. Har fotat med Tina... har så många vackra bilder nu.
Snart bär det av mot Ullared och SHOPPING...

Här kommer det bilder.
Må gott.

image224image227



Åh....längtar tillbaka!

P.s lapparna tina skrev  var saker vi skulle göra, den lappen som jag tog först var det vi skulle göra. Det blev "Fota vid bron" Sen tog jag en till och då blev det "Vin och kex vid sjön" Så det blir nog en trevlig kväll=) Men först ska vi åka FYRHJULING!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anders

mmmmmmmm
ser skit gott ut det som ligger i den röda posen
"turmat"
hi hi hi (ironi)

2007-07-30 @ 17:40:33
Postat av: anders

fick ni napp?
ser ut som ni har haft en underbar resa !

2007-07-30 @ 17:41:18
Postat av: Tina

vi är riktigt stenhårda på fyrhjuling gumman!Nästa gång blir det en riktig bana!Då ska du få dig ett åk som du sent ska glömma.Haha!
Jag vill passa på att göra lite smyg reklam för min blogg...besök gärna
www.cherin.blogg.se
vi tar det igen...
www.cherin.blogg.se

2007-07-31 @ 09:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback