Lite om ingenting.

Hej!

Så då har åter en helg gått och det har hänt massor. PÅ fredagen jobbade jag. PÅ kvällen var det lite grillpartaj hos S. Det var skoj, men skönt att vi gick i rättan stund=) Stämningen blev lite för berusad för min smak.. och så skulle ja upp tidigt dagen där på. Men trevligt det var det.
Lördagen. Då åkte jag till Boränge och gammelgården, där det var bruksfestivalen, jag visade upp mina halsband. Var där hela dagen, Kvällen tillbringade jag med min underbara goa vänner Sanna och Tina. Vi flamsade och hade så skoj. SEnare på kvällen såg jag och Erik på film.
I dag är det söndag och tina sitter här bredvid och spelar upp skön musik för mig.=) Vi har såklart kaffe i våra muggar!!! Sambon är och fiskar. Lite senare ska jag gå långprom med Keldis..
I morgon är det jobb, tisdag, onsdag och torsdag med. Sedan så är det middsommar som ska firas in, men hur..?

Bilder från helgen.
image113


Må gott kära läsare!!

Kramar.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag bara älskar kortet när jag spelar daggmasken oskar!Helt underbart!=)

2007-06-19 @ 23:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback