Pigment.

Ja, åter igen tackar jag gud för att jag har fått pigment.
Har tydliga märken efter linnet=) Efter en heldag i solen. Underbar dag.
Dagen började med huvudvärk. Men efter en koppa kaffe och frukost så var den borta. Gick en promenad runt sjön, ca: 3 km. Så skönt med med solen i ansiktet och bra musik i mp3 spelaren.. Då var det dags för lunch och jag och Erik gjorde hamburgare med bröd som vi åt ute på verandan. Efter det så gick vi till konsum och köpte glass, á 3km till. Hälsade på mormor och kelda en snabbis på vägen hem. Sen såg gick vi tillsammans runt sjön igen, 3km till.
Väl hemma la jag mig och solade en liten stund. Sedan bar det iväg till gråda, vi skulle fånga bamsefisken. Men nä.. ingen firre i dag heller. Men en timme i solen vid vattnet, Åh.. vi är så röda och fina=) Hemma igen så kletade jag in oss i "aftersun". Duschade och gjorde toast. Nu ska vi slappa framför tv:n.
Vlken underbar dag det har varit i dag!!!!


Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Tina

Fina kort på er!En liten turist touch över er=)Härligt ni ser ut att ha haft det i sommar vädret.Kram /Tina

2007-06-04 @ 23:16:26
Postat av: Emma

Vilka fina bilder! Men vad har lillebror gjort med håret!? Känner ju nästan inte igen honom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback