svartvitt=)

image125

Systra mi och jag drack lite vin och lekte fotomodeller innan vi styrde vår kos mot Gräv och Trollkrogen, där var det fest och faderallan. Det årliga midsommarfirandet. Det var jätte skoj. Men roligast var nog hemma hos mig innan. När det är Tina och jag så blir det alltid tok=) Den här kvällen var "foto" temat. Vi gick verkligen in i våra roller som modeller och vi fick faktiskt till en del bra bilder, kanske tio av HUNDRAARTON stycken kort. Ha ha!! Fegga tittade förbi och hakade på ut.
I dag är det midsommarafton, ska plocka mig en jätte bukett blommor och binda mig en krans att ha i håret. Får se var kvällen slutar..
Glad midsommar till er alla..

Kommentarer
Postat av: Tina

vilka pangbrudar!!!!!Helt sjukt!=)

2007-06-22 @ 16:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback