Trolldalen.

Hej i värmen.

I går hade jag en mysig dag, jag var i Trolldalen i Björka. Vi cyklade dit. Hade köpt med oss smörgåsar som vi åt vid "ättestupa". Det är ett stup som enligt sägern så slängde dom ut ge gamla och sjuka förr i tiden. Det var väldigt högt. Tog massa kort men det syns inte hur högt och brant det var. Så var vi till en trollkyrka. =) på vägen hem plockade jag en jätte stor och fin blommbukett. Älskar att plocka blommor.
Så var vi och fiskade på eftermiddagen. Ingen jävla fisk!!!!!!!!!
I går var jag rökfri hela dagen... duktig tjej..

I dag har vi gått till konsum och handlat, varit och fiskat... ska aldrig mer fiska... hatar att fiska. =( Finns fan ingé fisk.
Så har vi varit in till borlänge, jag kan inte ha några skor längre. Får skavsår av alla, gamla som nya.  Skulle in och panik köpa ett par dojjor men hittade inge. Handlade massa pärlor i stället=) Har gjort ett jätte fint alledess nyss. Åh. så fint. Erik köpte någon salva, han har brän skallen riktigt illa.. Stackarn.
Så har jag klippt gräset och så har Tina varit förbi..............rökte.... suck.
Det var dagen i går och dagen i dag.
Nu ska jag hoppa in i duschen och senare se på house... LIKE!

Hoppas ni har det gott.

Kommer lite bilder här.
KRAAAAAM:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback