Luft under vingarna.

Kärlek, kärlek, kärlek.
Han kom in i mitt liv helt oväntat och nu vill jag inte att han ska gå. Han är godiset i mitt liv, han har gett mig luft under mina vingar och nu flyger jag så högt och lätt. Han har tagit mig med storm och jag har fallit så himla hårt för honom. Han är helt fantastisk, nästan overklig, magisk. Att en människa kan vara så fin.
Jag är inte ens rädd. I hans närvaro är jag trygg och levande. Att få känna trygghet är underbart och ovanligt. Åh.. jag har det så bra.. Jag är, jag är, jag är.... jag bara ÄR!!!!!

Premiär med Ronja rövardotter snart. 16 mars... kommer bli så bra. Tina, camilla och jag har gjort ett riktigt bra jobb. Men regi, sång och koreagrafi.Ungdomarna är så otrloigt duktiga. Dom är också magiska.

Ska på visning på ett litet gulligt hus nästa tors. Spännande. Vuxet.

Jag är tacksam...
För att jag måste städa efter en fest-
det betyder at jag har vänner.

för skatterna jag betalar-
det betyder att jag har ett jobb.

för att kläderna är lite trånga-
det betyder att jag har mat på bordet.

för att gräsmattan behöver klippas, föstren tvättas, och golven damsugas-
det betyder att jag har ett eget hem.

för att parkeringasplatsen är lägst bort-
det betyder att jag har råd att ha bil.

för min elräkning-
det betyder att jag har det varmt.

för kvinnan bredvid mig som sjunger falskt-
det betyder att jag kan höra.

för tvätthögen-
det betyder att jag har kläder att ha på mig.

för trötthet och värkande muskler-
det innebär att jag kunnat arbeta hårt.

för väckarklockan som ringer på morgonen-
det innebär att jag får leva en dag till.



det är bra att bryta ihop och komma igen...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, har utmanat dig i min blogg =)
/svägerskan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback