Utmanad.

Har blivit utmanad av emso.. jag ska ta tag i det där senare=) OKI?

Sitter och väntar på att batterierna i min mp3 ska laddas på så jag kan gå ut och gå med skön musik i lurarna. Så himla mysigt väder ute juh...Senare ska jag åka til borlänge och ha två danslektioner, ska bli skoj. Blev ju ingen dans förra veckan.. och i kväll är det greys anatomy igen. Yey!

Blev inget husköp, det blev för dyrt. Jätte tråkigt för det var sååå perfekt. Jävla skit. Men det har väl någon mening att vi inte skulle få det.

Har gjort massor av fina halsband, sålt några ockå. Skoj! Om en månad ska jag stå på konsthantvärkmäsa. I borlänge,  Roligt.
Måste virka upp ett litet lager. =)

Jag mår bra, men jag har skavsår på hälarna och värk i mina axlar. Det är drygt. Men herre gud vilka lyxproblem=)
Lite sår och värk är ingenting. Jag är en härdad tjej.

För en vecka sedan fick jag en bror. En släkting. *glad* Att inte ha någon släkt är jobbigt. Orättvist!!
Tänker ofta på hur det kommer bli i framtiden. Ni vet, jag kommer ju inte ha någon släkt på mitt bröllop, ingen mamma att fråga om råd om man få bäbbe någondag, ingen pappa som kan fixa och hjälpa vid eventuelt huköp, mina barn kommer aldrig att ha en mormor och morfar. FAN, vad jag tycker det är orättvist. Mest av allt saknar jag ha en mamma... Älskade mamma. Jag kommer alltid att vara så ensam.
Det spelar ingen roll hur många det är som säger att jag är duktig och fin, att de tycker om mig. ( jag vill bli bekräftad och sedd av en anhörig, mitt kött och blod) Att man får fira jul och andra högtider hos dem. Det är såklart väldigt snällt... Men en släkt fattas mig och kommer alltid att göra det. Jag har ett hål i mig som aldrig kommer att fyllas.
Därför får mina nära vänner en större betydelse för mig, än vad dina vänner kanske har för dig, för mina vänner är som min släkt.


Nej fy fan vad jag blev ledsen nu...

Går ut och går...


De är de som inte hör musiken som tror att dansarna är galna.
image6

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi.. ta utmaningen när du vill du =) Shit vad duktig du är på att virka halsband, fattar inte hur du lyckas.. måste ju vara värsta pillgörat =) Synd på huset.. men ni hittar nog något som är ännu mer perfekt tids nog!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback