****Host och fräs****

Nej, nu får det räcka banne mig. Är sjuuuuuk!! Orkar inte mer... 
Började igen med att exprimentera lite med allergimedicin..Nu skaaaa jag bli frisk......!!!!!!!!!!!!
Nåväl... regn ute, regn, regn....
I morgon ska min flickor dansa för föräldrar och så, en liten mini danshow.. sista jobbet för mig nu, sedan så har jag semester från dansen hela sommaren..=) Behöver faktiskt ladda batterierna nu.. Nu är det pärlvirkning som gäller i sommar. Kulit!!!!

I går skulle jag träffa en personlig tränare. Hör och häpna..
Min vän L fick bjuda en kompis på en gratis vecka på Svea i borlänge. Hon bjöd in mig. Så i går skulle jag träffa en personlig tränare och hon skulle väl lägga upp ett program åt mig, höra efter vad det var för träning jag var ute efter osv..tror jag..
Men jag smet.... Fy vad otäkt det var.. Jag började känna obehag redan i trappen ner till den satans träninglokalen..Väl nere i reseptionen möts jag av en donna med knall rosa glasögon, ett princessdiadem, jätte konstiga kläder, Hon var halvt hysterisk och var så himla närgången och jätte, jätte, jätte, jätte glad och högljud. Hon förkladade. "Att i dag så är det "crazy monday" Massa roliga lekar, och i bureken här, hon visar med handen, där kan du gissa hur måga kulor det är i... det var massa rea osv..."
Hon förklarade att donnan jag skulle träffa satt i ett möte och skulle bli klar och ta sig an mig om ca:15 minuter.  Hon frågade om vi ville ha kaffe medans vi väntade, sälvklart ville vi det.... Hon förklarde verkligen i detalj hur kaffe atomaten fungerade och hur det skulle låta när kopen var fylld, hon stod faktisk bredvid mig medans min kopp fylldes, hon stod väldigt nära och pratade halt hysteriskt hela tiden (med jätterosa stora glasögon och princessdiadem). Herregud! Lämna mig i fred täkte jag, jag vet väl för fan hur en kaffe atomat fungerar.. stick!!
Nåväl, där sitter jag och känner mig malplacerad.. i denna hemska miljö... Det är en sådan låssasstämning där alla låssas vara en enda stor lycklig familj, Uch! då upptäcker jag kvinnan jag ska prata med, hon har stora kanin öron på sig och en toffs i stjärten.. !! Vad i helvete...tänker jag åter igen..
Då börjar jag känna ångesten komma, det blir till och med lite svårt att andas, jag känner mig väldigt liten, väldigt otränad och VÄLDIGT malplacerad.. börjar få panik. det är hemskt. Jag vet inte hur jag ska förklara med det enda jag ville var att ta mig där i från, fy tysan! Den glada med princessdiadem kommer fram och pratar om att vi MÅSTE gå och titta på den "afrikanska powerdansen" där borta, så pekar hon med handen in i ett rum.. där finns det massa kvinnor mest i medelåldern, som har klätt ut sig i diverse sjalar och smycken, stora kjolar och för taita linnen.. Det avgjode saken.
Jag gick till den halvt hysteiska med de rosa jätteglasögonen och sa, vänligt men bestämt (jag kännde mig panikslagen vid detta ögonblick)att det här var nog inget för mig, och att hon kan hälsa till hon med kanin öronen och med toffsen i stjärten att jag inte är intresserad av något samtal....
Sedan småsprang jag upp för trappen och ut i friska luften igen.. jag andas ut och tänker på att gymmet på sjukstugan i djurås duger faktisk väldigt bra... Där står gamla tanter och farbröder och kastar bollar till varandra på sin höjd.. Ingen feikad stämmning.. Inga kaninöron, Inga princessdiadem...
Dert var otäck, jag vet inte hur jag ska förklara för er. Men fy vad jag mådde dåligt.


Igår köpte jag mig en locktång med massa olika effekter. Jag älskar den. Man kan bli så fin i håret.. Åh..

Jag drömde så konstigt i natt. Jag drömde att jag fångade en val med flugspö i älven i natt..

Har börjat scrapbookat lite... det är jätte kul. Men Jag vill bli bäst på en gång... haha! Jag vill bli lika bra som Emma=)

Här kommer lite nya bilder...
P.s.. du är en slusk=) Du är lika lortig som jag=)



Var är mitt pass!!!!!!!!!

Må gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som en hemsk upplevelse! Hörru, vill du följa med på scrapträff på söndag 11-17.. jätteroligt! Det brukar vara lite blandat, med ovana och lite mera vana =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback