Det där idolträsket!

Men fy rutti!
I fredags så skulle jag och Erik se på Idol.. Vad händer: Jo en av deltagerna fick mindre röster och fick åka ut. Inget konstigt med det tycker jag.... men ack ack... PÅ tv fick dom det att låta som det var värsta katastrofen... herregud.. och vad är det för programledare dom har letat på som inte kan hålla sig för gråt. Pinsamt.
Alla tycker ju inte lika... jag tycker det var gött att Daniel åkte ut.. Han blev en diva så satans fort.. Jag tror det är det svenska folket har sett, tror inte alls att det handlar om att svenska folket har "glömt" att röstat.
Kapten Daniel Karlsson.... hahahahaha!!!


Varför skriver du om detta Sofia...?

Kommentarer
Postat av: Lillasyster Sandra

Jag tycker det var jätte synd att Daniel åkte ut. Andreas skulle ha åkt ur.
//sandra

2007-11-25 @ 13:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback