Min snöprinsessa!!

Äntligen har snön kommit till Gagnef.. Vovven ochjag var ut på vinterpromenad idag=) När vi kom hem lekte vi med hennes favvopanda.. Herregud vilken söt hund jag har!!!!



I morse åkte adventljusstakarna upp, dom lyser så fint i fönstren nu.

Hade danslekton i dag... dom är så duktiga. Kommer nog ha en trevlig träningsvärk att se fram i mot i  morgon.



 En Kulla kom hit och tittade på MIN stuga=( Seperationsångest!! Hon Gillade den och flyttar in så småning om..


Nu ska jag duscha.... se på tv och sticka.. Love!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag lovar att ta väl hand om DIN stuga! och DU har ju alltid första tjing om det skulle bli tal om annat:)

2007-11-27 @ 23:23:01
Postat av: Fia

Första tjing! Det Låter bra=) Du kommer trivas som fisken i vattnet, lovar.

Postat av: Tina

ååh vad fina bilder vännen min!!!Fota ..jag är sugen på att fota.kramis.

2007-12-04 @ 12:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback