Vilken helg..

Ojoj..jobbade i helgen, det blev lite knas...men till slut löste det sig... ibland är det som att jobba på dagis där=) Ännu jobbigare kan det vara när personalen man jobbar med, INTE JOBBAR! KÄnde mig ensam i helgen.

Jag och Erik håller på och bestämmer oss för  om vi ska hyra ett hus ute på landet i borlänge.. allt är perfekt där, nästan för perfekt... så vaför tvekar vi?  I dag måste vi bestämma oss!!!! My GOD!
Hur ska vi göra?

Har fått lite beställningar på pulsvärmare ska bli skoj.. ska börja i dag.. ska även sticka till en bäbis.. kulit! Rosa med röda hjärtan, kommer bli så sött. Så har jag fått en beställning till en grabb.. han ska ha en svart med en döskalle på.. cool!

I dag ska jag kanske bowla med erik.. kul! Jag är ledig i dag och i morgon... Massa med skönt.

Ska nog fota lite vinterbilder i dag... vackert ute.

Ha en bra dag..
Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback