Förändring sker!

Jippi!!!!!

Jag har fått ett nytt jobb! En heltidstjänst på Älvgårdensbehandlings hem i Hedemora.
Underbart!
Känns så himla skoj men samtidigt lite läskigt och spännande. Håller på och kikar på ett boende lite närmare nu. Hittar vi inget så får jag väl pendla ett tag. Börjar den 15 november. Yes!!
Kommer sakna hemtjänsten lite... i alla fall arbetskompisarna.. Men känner jag ganef kommun rätt så är nog chansen stor att man får hoppa in extra något pass, det vill jag.

Livet ler mot mig nu...
Allt är fint. Erik och jag har det bra. Djuren mår bra. Mormor mår bra. Vännerna mår bra. Jag mår bra!

Har startat upp två kurser i pärlvirkning... det är sååå kul...

Hoppas ni har det bra.

När får man klä julgranen?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jippi! Vad roligt, är så glad för din skull :o)Grattis!!

2007-10-25 @ 17:30:47
Postat av: jennie

GRattis FIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan va kul!! Prata nyss m Mattias, och han berätta å så gick jag in här!!! Å va roligt, så glad för din skull, och så mysigt ställe, jag har varit timmis där nu 2 ggr.. jätte mysigt!! Å du.. bor du närmare får vi ta och börja fika lite oftar =P
Så.. glad för din skull!!
kramar

2007-10-25 @ 20:30:01
Postat av: Sofia

GUUUUD VA KUL FÖR DIG, STORT GRATTIS
:D
å julgranen klär man väl typ dagen före julafton eller nå?? Själv önskar jag att man kunde börja julpynta nu redan för jag längtar sååå mkt, men men, får hålla fingrarna i styr till första advent typ.. *suck*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback