Höstfrilla.

I dag har jag klippt mig.... page.. ca: 2,5 dm åkte av mitt långa hår. Men jag är nöjd. Så skönt och håret känns så friskt. =)

Nya frillan=)



Erik sover middag för han ska jobba natt... JAG HAR SÅ TRÅKIGT!

Åh...

Börjar nog bli sjuk.. halsen gör ont och jag känner mig lite febrig..

Jag har redan två julklappar klara... yes! I år ska jag försöka vara ute i tid. En till Sanna och en till Lisa är klar. Blir ni nyfikna nu flickor. Mohahahahaa....hämden är ljuv. Nej inga ledtrådar får ni!!!!

Har stickat ett par lovikkavantar.


puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg du blev i håret.

2007-10-12 @ 19:54:05
Postat av: Sofia

jätte fin frisyr
=)

Postat av: Anonym

ååh vilken snygg frissa...och vantarna!Ge mig!Jag kommer idag.kram

2007-10-13 @ 14:47:51
Postat av: Erik

Fyfan vad fin du blev i håret älskling. Och vantarna är helt underbara. Love you!! =)

2007-10-13 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback