Those are for you Ann.

 Dålig bild men himla fina blir de=)

I går var lilla keldis här på besök, hon löpte amok i lilla stugan=) Men efter 9km promenad var hon lugn och trött.



I dag var jag hon sjukgymnasten. En vårdtagare på jobbet föll på mig för tre veckor sen.. har haft ont i ryggen sedan dess. Men nu hoppas jag det blir bättre. Hade haft en låsning i brösryggen och  i lendryggen hade en kota hoppat snett. Så hade jag en muskelsträckning ovanför svanken. han klämde och tryckte, det knakade och brakade.. men nu känns det så "lätt" i ryggen... gör fortfarande lite ont men det är mycket bättre. Sedan så hade jag tydligen sne ryggrad...men det hade 9 av 10 kvinnor.
Nog om detta.

Är fortfarande på moln efter beskedet om nytt jobb. Ska bli så kul. Jippi jippi!
Någon som vet något litet hus eller stuga till uthyres i närheten av Borlänge/säter/hedemora??

I dag har jag sytt två vetekuddar.... och så håller jag på och stickar pulsvärmare åt Ann. Jag klippte också ut rabattkuponger som jag handlade med på konsum=) Tantvarning=)

Hihihi...
Må så gott.




Kommentarer
Postat av: Erik

Du är bäst!! I löve you pussgurka!

2007-10-26 @ 17:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback