Tisdag morgon.

Jag har ont i ryggen i dag... va fan! vad är det för tok?
Det är så dålig kvallite på min kropp. Jag var nog inte med när Gud delade ut kroppsdelar... då var väl jag och klappade något gulligt djur eller stod och smygrökte vid någon buske...så jag fick bottenskrapet av kroppsrester.. För jag tycker att min kropp ömmar för tok för mycket för att vara 26 år..=)

Fy fan vad jag är rolig....

Så i dag ska jag ta en långprommis med Kelda.. Damsuga och till kvällningen ha kurs i pärlvikrning...ev, åka till Blge på Haloweenpartaj med massa teaterfolk=) Få se hur jag känner mig efter virkningen.

I går var jag och besiktatade mormors bil.. så var vi och shoppade..köpte så fina örhängen, tre par... jag älskar smycken och har en jätte stor vertygslåda som smyckeskrin=) Hi hi hi....

 Min nya frilla. Höstig va? Trivs jätte bra i den..

 Mina tärningar i min bil.

 Du och jag Kelda!!!!

Jag vill åka till ullared nu....

Ska nog smyga fram några tomtar i dag...=)
Må gott. Take care.

Kommentarer
Postat av: Camilla

JAA! Klart du ska komma till Karlagatan ikväll! Teaterfolk är ju det bästa folket att umgås med!!:)

2007-10-30 @ 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback