Hööööööst!

Nu är det höst. Plockade så fina höstblad i går och prydde mormors blomma som hon har inne. Hon blev väl så där glad=) Hihi...
Har hjälpt till och trimmat en hund i byn... blev så fin så. Bra jobbat Fia. Pälsen satt dock så himla hårt at jag hade ont i händerna i två dagar efteråt.
I dag har jag varit ut och jobbat extra på förmiddagen och ska åka och jobba snart igen.. Har varit hem och försökt gjort lite dans och diskat och fixat lite. Skönt att vara själv hemma och gå och strosa runt.
Det spöregnar ute... *mys*

Har sökt ett jobb i hedemora som jag verkligen önskar att jag fick. En heltid och det skulle passa mig så bra.
Hoppas hoppas hoppas!

Har bara en musikalgrupp i år och det känns jätte bra. Den kommer bli kanon. Undebara ungar och jätte bra musik och en bra story. I like! Så håll ögonen öppna för "det blåser på månen" i vår.

Har köpt en ny almenacka och jag är sååå missnöjd. (så ni vet=))

Längtar till nästa helg då det nalkas tjejfest... KUL!!! Har fixat lite inför det i dag..

Gud vad jag tycker hösten är mysig.

Nä nu ska jag fixa lite.

Må gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback