Kalas och handarbete.

Tjohoo!

I lördags var vi på 70 års kalas. Eriks mormor fyllde år. Grattis till henne igen. Det var jätte trevligt. Massor med mat och söta människor.

I går var jag på kurs i nålbindning. Det var ganska kul.. lärde mig fort. Håller på och gör pulsvärmare.

I dag ska jag jobba kväll så jag ska inte ha några danslektioner.. känns bra för jag har hållt på och gjort koreografi till onsdagen. Och min hjärna arbetar himla söligt efter sommaren=)  Så det har varit svårt att göra dans... i helgen får jag försöka göra mer...

I morse när jag vaknade höde jag någon konstigt ljud i huset som jag inte har hört här förr. Ljudet kom från fläkten... jag hade ett djur i fläkten?! Panik. Ringde runt och fick till slut tag i svärmor som kom hit och försökte få upp fläkten, vi konstaterade att det förmodligen var en råtta!! hugga... Nu har vi byggt en ställning som vi hoppas att den lilla sötingen tar sig ner i... Men det är oroväckande tyst nu... den kanske ligger död där.. stackarn.
Erik ska fixa när han kommer hem...

Här kommer kort.




Här kommer bilder från när jag hjälpte att trimma en tants hund.




pulsvärmare som jag håller på med, en bestllning.



Så vill jag skicka en kram genom etern till min lillayster som är sjuk.
Krya på dig.
Du är bäst! Sandra.

Kommentarer
Postat av: Erik

You are my Darling. Längtar efter dig!

2007-10-01 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback