Dagen i dag.

Hej på er.
Åh.. jag är så trött, ska nog krypa ner i sängen snart....*gäsp*
I morgon är det premiär med "Det blåser på månen". Hoppas allt kommer gå bra.

I förrgår var min vän jenny och henne bäbbe hit. Bäbbe kanske är att ta i men himla liten människa i alla fall.. typ några år.. Kan verkligen inget om ungar.. lite pinsamt var det när jag frågade jenny om han åt mat nu... Hahaha... det gör barn tydligen ganska fort=) Hahahaha!! Hur fan ska jag veta?

Här är mina blomster.


Ikväll har vi ätit tacos..gott.

I helgen åker sommardäcken på....

Nä... ögonen faller i hop...
Ska maila iväg lite bilder som jag tagit sen kryper jag till kojs...
Man får lägga sig tidigt på en fredagskväll.... fast man är ledig på lördagen=)

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback