föreställning nästa vecka.

Nästa helg har drömfrabriken föreställningar i kvarsveden. "Det blåser på månen" Heter musikalen. Och jag är koreograf!!! Hihi...
Ska ta en paus ett år eller så från dansandet. Har ju dansat (eller på senare år undervisat) konstant sen jag var 8 år. Alltid något nytt projekt på gång. Full fart.. ge mig in i saker utan att tänka mig för. Så jag har tackat nej till nästa produktion. Jobbar ju 100% nu, så jag känner att jag behöver all lediga tid jag får. KOmmer kännas konstigt att vara dansfri....

Jag har ett fotoprojekt på gång.... svartvitt.. vill du vara med?

Igår stoooorstädade vi.... luckar mumma än.

Nu ska jag hoppa in i duschen, smörja in mig med "brun utan sol" Sätta på mig stora örhängen och skinnjackan och fara til mormor=) JAG ÄR LEDIG I DAG!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback