Helgen som varit.

Hej!

Åkte till mormor i helgen, myste med Kelda. Sen så var jag och hälsade på David, my brother. Sen hem och sätta på sig festblåsan=) Åkte till Lisa för lite förfest och sen ner på Hela huset. Där träffade jag mina gamla vapendragare. (P, D, S) Så skoj!!!!!!! En mycket lyckad lördagskväll.
Söndagen: Åkte till Gagnef en kortis, sen åkte vi till Falun. Eriks syster har fyllt år. Där var det kalas=) Super trevligt.



 

Men nu är det jobb igen som gäller. Skönt att jobba och vila upp sig lite=)

Ha sytt min första väska!
 Åh... vad söt den är!!!!!!!!

I går när jag och Erik satt och såg på tv hörde vi ett ljud från övervåningen, råttor! Så vi släppte upp katterna för jobb. Katterna tog sitt uppdrag på största allvar. Vi trodde att Emil skulle komma ner med någon fångst. Men nej nej, 5 minuter senare sitter det en stolt katt på köksmattan...........................med en söt liten fågel i munnen.... storjägaren är prinsessan Lovis=)

Ha en unerbar dag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är:)

2008-04-01 @ 19:09:04
Postat av: Fia

Bra fotograf=)

2008-04-01 @ 19:11:53
Postat av: Viktoria

Hej Sofia!
Otroligt att Lovis är så pigg och en sådan duktig jägare. Kissen Emil brukar vara en riktig storjägare. Mössen, fåglarna och insekterna här i området pustar nog ut nu när han har flyttat. Han har t o m tagit en ekorre en gång.

2008-04-01 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback