Perfekt fiskeväder!

-Du är den vackraste här i kväll.
Kom det fram en man till mig och sa i går när jag var ut och fotade! Tänk vad glad man kan bli av en komplimang!
Whiiiiiiiiiiiiii....


I dag ska jag fiska. Ska packa i ordning grejerna så snart kaffet är urdrucket.  Kul!

Emil är bra i tassen i dag. Pjo... Det kanske bara var ett sätt från hans sida att få extra uppmärksamhet..
I går var det synd om honom, och extra synd om honom var det när han blev uppjagad i ett träd av hyrevärdens hund. Hahaha... där satt han...halt och rädd.... Kom snabbt ner igen...
I går tog han sig en drink också... Erik hade hält upp en "mistery" åt mig när jag kom hem från att fotat. Jag hade i mjök i den, gott gott. Sekunden senare stod Emil och drack ur glaset. Efter det stal han en bullpåse från bordet. Han får kriminelt tänkande när han dricker=) LOvis har i alla fall börjat acceptera han knasigeter, tur är väl det.

Jag drömmde så mycket jobbiga drömmar i natt. Känns som om det är på riktigt. FAN!
Ska passa sig.

Have  lovley day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback