Stukad fot..

Hejhej på er!
Hoppas ni har det gott där ute=)

I går när jag var på jobbet ringde erik till mig... han brukar inte ringa mig när jag jobbar jag jag fattade på en gång att det var något knas. Han hade varit ute och sprungit i mellsta... trampat snett, och foten hade svällt upp massor.. han trodde den var av.
Han åkte till lassatettet och fick foten röntgad... han hade stäckt ut ledband och har nu en rejäl stukning. Hoppas på kryckor... stackarn.
Han tog ju nyss av gipset från handen... snacka om otur han har.


Igår kom mitt nya objektiv=) Whiiii!!!! Jag är inte riktigt nöjd men det är ju stor skillnad mot det jag redan hade... bara fattar hur det funkar så kommer jag nog få massa nytta av det..
 Inget bra kort. Men det här en bukett som står på köksbordet. Jag står långt ifrån och fotar.. så man kan få himla bra närbilder=) Ville bara visa er. Men Stativet kommer att behövas, får inte darra på handen. Tur att jag har ett sånt.

Har nyss städat garderoben..pjooo.... håller på och tvättar, ska hänga tvätten ute i dag, det lucktar så gott då=) Så har jag damsugit och plockat undan...i går bytte jag gardiner. Fia är en duktig tjej hon=)

Nu ska vi åka till kupolen och inhandla värktabletter. Sen Hem till Gagnef=)!!!!! Senare i dag ska jag så det sista... jag vill ha ett växthus..... paprika, tomater, gurka blir det=)

Ha en bra dag..
Nästa vecka åker jag till huvudstaden på kurs...*längtar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback