Tack gode gud!

Tack gode gud för pigment=)

I går beställde jag ett till objektiv, ett macro=) Vill att det ska komma nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart. Har ont i skallen=( Men kom på att jag inte har druckit kaffe i dag så där har jag svaret på min huvudvärk....

I dag har jag haft en helt underbar dag. Så fint väder. I morse hämtade jag förlägningssladden till motorvärmaren, drog den genom huset ut på altan, där väntade min symaskin.=) Så jag har setat ute på altan och sytt hela förmiddagen, ute i solen. Och solen tar! Har fått färg..  sydde en himla fin väska.

Sedan hoppade jag in i duschen, väkte Erik och så gjorde vi oss i ordning för MUSIKAL! Det gick jätte bra bättre än jag trott=) Dom var sååååå duktiga. Så har dom en bra koreograf också...... hihi..

Det var meningen att jag skulle åka hem till gagnef och sätta på sommardäcken med tiden gick så fort så jag fixar det i morgon i stället... ....................... har nyss lackat naglarna knallröda=(

NU på kvällen har vi ätit kassler, potatisgratän, sallad, marinerade vitlöksklyftor och fetaost... Så jävla gott.

Nu sitter jag och väntar på Sanna... lite tjejsnack sitter ju aldrig fel.

Hoppas ni får en mysig lördagskväll.
En ros till er från mig.
Om korten blir så här fina med kameran jag har nu.... tänk hur fina de kommer bli med nya objektivet.
My god.

image645

Kommentarer
Postat av: Emso

Jasså, det blir ett nytt objetiv ;o) Du kommer inte ångra dig... älskar mitt macro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback