Badar i vattenskålen.

Lillkissen plaskar och härjar i vattenskålen, det är vatten överallt. Hon har hjälpt mig burit in tvätt=) hon sprang omkring med en strumpa i munnen....i går snodde hon ett bananskal från köksbordet som hon släpade över hela golvet och lade det under soffbodet... söt..
Nu ligger hon i mitt knä och hänger och sliter i mitt löshår..
Vi älskar varandra....oftas.


Jag ska snart åka och betala en linsräkning, sen handla hem lite... sen tror jag att jag lägger mig i soffan och ser på tv och stickar...=)

Håller på och tvättar och donar... ska sätta upp mina nya gardiner så fort jag får tag på ett strykjärn...

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17266



Samlapoäng och få presentkort :)

2008-08-08 @ 15:12:33
Postat av: Mats

Hehe! Vi har två sådana där vildbasar. Häromdagen åkte de kana på Patriks tröja i trappan...

2008-08-08 @ 16:26:29
URL: http://b-flatsblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback