Borde inte lagt mig i går..

Egentligen har jag så  mycket att göra i dag så jag borde inte lagt mig i går....
Igår var jag till Borlänge för att äta på Mc donalds med Ecke och så  handlade jag på mellandagsrean...tyckte att rean var ganska dålig men jag gjorde några fynd i alla fall. 6 par trorsor i olika modeller och färger!!!!! En papperskorg till pysselrummet, mappar, och en tunika som jag har kollat på flera gånger förrut och så i går kostade den bara 99 kr!!!! Vilket kap!
SEn åkte jag till mormor och hälsade på henne och sköningen Kelda. Vi åkte till Wilhans i Insjön för att köpa tyg, usch jag handlade tyg för över 500kr.. ska sy ett drapperi till ytterdörren, det drar lite där. Tyget jag köpte är i ett dalamönster, helt underbart.. inte kurbits men något liknande.. det måste jag sy i dag.

Nu ska jag städa, duscha, sy, bädda, för jag vill att det ska vara rent och fint. För jag ska få finfrämmande=)


Psstt.... jag vann på en blogg tävling, en BUS.. roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback