Brr..kallt.

Jag kom nyss hem från jobbet.. !"# 13 grader inne!!!!!!!!!!!!!!!! Sotarn måste ha slagit av pannan och inte satt i gång den... Jag har klätt på mig massor och tänt massa värmeljus, det är faktiskt lite mysigt. Men fan så kallt!!!

I går blev jag så satans arg och ledsen.... det gjorde ont i kroppen.. så himla besviken.
Tänk att en sån liten människa kan bli så ARG! He he...(fick mens i dag så det förklarar kanske lite av min frusrtation) Hehe.. jävla PMS kossa.

I dag är jag på strålande humör... och på ett himla pysselhumör, fick lite fint tyg av Annie på jobbet så jag ska nog sy något i dag... Annie är så snäll mot mig=)

Brr..så kallt.

Nä... värmeljus var det.. Puss!

Kommentarer
Postat av: jennie

Fia jag har ju inte ditt telefon nummer längre!! Du böt ju=) kan inte jag få det=)

2008-12-16 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback