God morgon.

Hej hej!
Skönt med sovmorgon=) Sov länge i dag ända till halv 10. Har nyss ätit frukost och duschat, nu sitter jag här med en kopp rykande kaffe!! Ska städa i dag sen åka och jobba.
Det kändes jätte bra att komma tillbaka till jobbet i går, dom hade saknat mig, (sa dom i alla fall) Hehe!!
Vad betyder sympatisk??? Jag fick höra att jag är det i går.... jag nickade och log, men fattade ingenting! Hahaha!! I bland lyser det igenom att jag egentligen är en blondin. =)
Hörni alla ni som har börjat skicka kedjesms till mig, jag orkar inte hålla på och skicka sånna vidare, så är jag för snål också.. Men ni är superläckra och underbara allehopa.

I går stickade jag klart ett par pulsvärmare, jätte fna blev de. Så sydde jag fyra nessisärer. Så skönt att jag har fått tillbaka min pysselglöd.

Idag hoppas jag att min massagebänka har kommit... yej!!! Då ska jag börja knåda..

jag har en snygg dag i dag, jag gillar sånna=)

Nå står lillan och sktiker och vill in.

Ha en bra dag.. Kör fösiktigt ni som ska ut på vägarna.
Kram.
Lillan


Kommentarer
Postat av: Anna

Postat av: Anna

Sympatisk betyder på ett ungefär att man känner med någon annan, ungefär som empati. Man kan förstå sig på människor, sätta sig in i andras situationer. Nånting sånt =)

2008-12-04 @ 17:14:02
URL: http://fyhr1.blogg.se/
Postat av: sanna

jag hoppas också att bänken har kommit :)

2008-12-04 @ 20:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback