Ingen julstämmning

I år hade jag ingen som helst julstämmning.. Visst hade jag lite julkollijox, stakar och gran och till och med paket under granen. Men ack ack INGEN JULSTÄMMNING. Julen år -08 var ingen höjdare.

I går färgade jag håret, det blev bra.. Jag har bestämt mig för att spara ut håret nu.. Ska ha skiiitlångt.=)

Mina nyårslöften.
Jag ska sluta vara så ärlig.
Jag ska börja ljuga.
Jag ska bli MER egoistisk.
Jag ska utnyttja andra.
Tror man vinner på det i längden. Jag är trött på att vara snäll.

Vad är det med min lilla misse? Brunstig, Trotsåldern, har hon ont??  Hon bara skriker, ska in och ut hela tiden, i går hade hon vält min palm (IGEN) och kraffsat ut all jord ur krukan... ena sekunden är hon så himla tuff och jagar stackars Lovis genom hela huset, andra sekunden ligger hon och snuttar på kudden..
På julafton försvann hon, var ute himla länge... när hon väl kom in skulle hon upp och gosa i mitt ansikte, HON STANK FISK!! Är hon hos grannarna och äter?!? Lilla tufflan..

Ska dricka lite kaffe nu...
Ha en bra dag.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback