Lussekatt och kaffe=)

Här sitter jag och äter lussekatt och drickar kaffe.. mycket mysigt.
Ska sy lite innan jobbet i dag, känner att jag vill skapa något=) En juleklapp kanske=) Jag måste tapetsera om i mitt pysselrum, måste måla om i sovrummet och i massagerummet....men jag ska göra sånt i vår när jag kan ha dörren och fönster öppna.
Ja..
Vad ska jag nu skriva.. det händer inte så mycket i mitt liv just nu... inget jag kan berätta här i alla fall.. Jag jobbar, försöker få bukt med min psykotiska katt, sover, åh jobbar igen... handen på hjärtat så längtar jag hem till Gagnef Massor!!!!! Men mitt hus är också mysigt, men jag känner mig lite själv här ute=) Men det bli nog bättre..

Nä nu ska jag damma igång symaskinen..

Kärleken är som en fågel.
Håller man den för hårt, dör den.
Håller man den för löst, flyger den i väg...

Kommentarer
Postat av: sanna

ser fram emot att träffa dig snart!

2008-12-10 @ 21:05:11
Postat av: Mia

fint! tror jag snor de där sista..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback