massa poäng!

hello!
Nu har jag så pass mycket poäng igen att jag skulle kunna plocka ut en biobiljett.. men jag ska samla till ett  till presentkort igen.
Det går faktiskt det här Regestrera er ni med så får ni 75 poäng på en gång. Om ni gör det genom mig=)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45566
Detta är länken..

Jag har så ont i min rygg... aj aj.. vad är det för fel??
 i dag ska jag till mormor, tippen och på besök=) Yej!!!
I går var en riktig pissig dag. I dag är det mycket bättre..

I morse när jag vaknade hade lillan burit upp ett paket och lagt i sängen.. hon är så gullig. Så ni som kommer få julklappar av mig, tyvärr så kommer dom inte vara så fina. lillan är och gnager och rycker och sliter i paketen varje dag=)
SÖT!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback