Sprang.

Igår hade jag så himla ont i ryggen, vansinnigt ONT. Jag upptäkte på en promenad med Kelda att när jag sprang så släppte smärtan helt i ryggen.  Det blev som avlastat. Jätte konstigt. Jag är en sån som aldrig är ute och kutar. Tycker det är jätte tråkigt. Långa promenade tar jag gärna men att ut och springa känns överdrivet tycker jag. MEN! I går var jag ute och sprang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I -13 grader!!! Jag hade så ont i ryggen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, så jag sprang eller joggade ska jag säga...=) Och det var sååååå skönt!!!!! My gud! I dag har jag dock träningsvärk på framsidan av låren.. Men tväningsvärk är skön värk...
Hur kunde det bli så att så fort jag började jogga försvann smärtan???
Jag har varit och handlat på apoteket, krämer och värktabletter... men om jag får så där ont i dag igen, så ska jag börja med en liten joggingtur=)

Joggarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback