Tjo fadderittan, fem fingrar i..

.....

Hej hopp!
Oj vad jag har sovit länge och skönt i natt.. jag sov ända till halv 11. Nu väntar jag på "fröken löken" som ska komma, vi ska inviga min massagebänk. Hehe hur lät det. Men så är det hon ska bli min första kund. Jag behöver fler kunder... *PIK*
Vi ska byta julklappar också=) Jag hoppas hon går med på att jag får öppna i dag, annars bli jag tokig!
(hur kan det vara sån stor text)
Sen kommer kanske Ullis och hämtar ditt paket från jobbet. Sen tar jag nog röda faran och kör mot blge/gagnef... och sen i kväll ska jag till jobbet för att träffa Annie=) Hon hade något på gång. Spännande=)
I morgon blir det julbord med hela min släkt. Alla tre stycken!! Tänka sig, får äran att fira jul med syster också, hon bor hos mormor nu ett tag.. jag jobbar ju hela julen men ska försöka ta mig dit i alla fall..I morgon får jag träffa dem. Mys. Julbord för första gången med Mormor, Syster och moster...hela tjocka släkten=) Haha. Och så lilla söta Keldis så klart.
Det kliar i pakettarmen kan jag lova.

Jag mår jätte bra men har mycket att fundera på. Och som vanligt så ryms det inte både mat och känslor i den här lilla kroppen så jag har blivit fult smal.. Har svårt att äta. Konstigt! men det går över. Alla har vi våra problem, en del kämpar med att gå ner i vikt, andra med att gå upp i vikt.

Nä nu ska jag duscha och dricka coca cola. ( inte samtidigt dock)

Ha en underbar helg.
PÖSS.


 


Kommentarer
Postat av: sanna

tack snälla fien för julklapparna!!!

I love them all!!!

massagen var helt underbar , du är sååååååååå himmla duktig!

2008-12-20 @ 19:45:12
Postat av: Emma

Hoppas att du får en riktigt mysig jul!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback