Tror han var här i natt.

Tömt´n alltså.... tror han kom genom skortstenen... men jag fick fan inga julklappar...

DEt har låtit från taket hela natten... rasat snö och is... trodde taket skulle rasa ihop i natt. Vilket oväsen. Fick lov att gå upp kl 5 för att kolla så att det inte var någon på taket.. *paranoid*


I gå var det västa mysdagen. Städning på morgonen, sen till jobbet på julbord!!!! Sen hem och pyssla lite, sen kom ANNIE!! Wieee...Pysselsnack i flera timmar. Och jag fick present också, en hjärtformad form som hon har gjutit som jag ska plantera i sommar...+MASSA GARN!! Jag älskar garn... Jag har ett garnvirus i mig tror jag som inte läker ut.

Nu ska jag äta frulle och sätta i linserna sen bege mig till jobbet. Känner mig "sådär" sugen på att jobba.. hade hellre velat vara hemma och sticka..

I helgen ska jag ta stora tomtesäcken och åka runt till vänner och dela ut klapparna...

Ha en bra dag.. Körförsiktigt.
peace out. (töntigt skrivet)

 Grattis till Ullis som fyllde år i Tisdags! Tänka vilka fina bilder Hedemora kommer vara fylda med när du fyller jämt=) haha...

Kommentarer
Postat av: Gullis

ja eller hur....... ;)

2008-12-18 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback