Det gick strålande!=)

Skönt.

Det gick väldigt bra att fota i går och det var jätte skoj=) Men jag var så nervös innan jag skulle åka. Jag var ervös över att "lillkameran" inte skulle palla=) Det gjorde den och bilderna ligger uppe på
www.efterfesten.com nu. Skaffa en andvändare men glöm inte att skriv dit koden. EF387.

I dag ska jag städa här hemma. Och så ska jag nog åka hem till Mormen en sväng. Kanske kan få äran att dricka en kopp Java med Sanna?

Det blev sent i går, jag är inte van att vara uppe till över 02:30... usch... sov ända till 11:45 i dag känns som halva dagen är borta redan.. inte bra. Jag mår som bäst när jag får lägga mig tidigt och gå upp tidigt på morgonen.

Det var så kul att fota i går....

Nu är jag hungrig...

TAKE CARE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback