Frussen...

Brr......brr.... Erik är på hockey, det är han som brukar sköta eldningen......jag känner mig lite frussen här hemma.

Idag har jag jobbat, det har gått bra. Har dock haft lite ont i huvudet. Det ska bli skönt att vara ledig i helgen. På fredag ska vi åka....nej föresten jag berättar inte... kanske berättar senare.=) Hihi.. Sen på lördag så kommer min gulliga syster hit på besök, det ska bli skoj!

Jag vill ha plankstek och jag vill ha det nu! mamnmamn.....

Har stickat klart ett par bäbissockor som LIsa ville ha, till hennes vän, De blev så söta. Så lisa.... UPPDRAG SLUTFÖRT!

LÄngtar efter min Kamera! Åh... Lilla söta.. NIkon...=)



Försöker komma på något att skriva om med det är helt tomt...det händer inte så mycket i mitt liv.

Jag är:
Trött, öm i ryggen, fin i håret, törstig, frussen..

Jag vill:
Ha en ny kamera, åka till fjällen, ha massa pengar, sova, ha lösnaglar.

Jag borde:
Sätta på diskmaskinen, kissa, sova, fila naglarna, motionera mer.

Jag ska:
Se på tv, duscha, sticka, sova,



Kommentarer
Postat av: sag.

hahah åååh, ja älskar att sticka! :) speciellt på vintern :)/sag

Postat av: Lisa

Perfekt att dom är klara, då är det bara att vänta på att den ploppar ut. TACK!

2008-01-18 @ 11:04:12
Postat av: Anna

Nu har äntligen bloggen uppdaterats =)

2008-01-19 @ 01:15:22
URL: http://fyhr1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback