Lunch med Lisa.

Sitter här och laddar upp för en lunch med Lisa. Vi ska mötas på Kupolen om ett tag....

I går började jag mitt nya liv, utan ciggaretter, Rökte inte. men usch vad jag var arg på allting.  I dag känns det bättre. I går skulle jag laga nyttig mat, Rostade rotfrukter och någon jävla biff med tzatsiki... jag kommer aldrig mer laga mat. Nej fy fan, de grillade rotfrukterna var som kolbitar, biffen lika så... så luktade det matos i hela huset, så i natt har jag inte kunnat sova pga av matoslukt, äckligt.  Jag har et enormt luktsinne jag!
Nej Pizza och snabbmat är melodin för mig.
Än så länge har jag inte lätt för att gå upp i vikt så jag får väl köra på ett tag till....
Fan varför kan jag inte laga mat, jag lyckas ALDRIG! Allt jag gör blir äckligt.
Steker jag något blir det brännt, kokar jag något blir det inte igenomkokt eller överkokt. Bakar jag något blir det som studsbollar.....jävla jävla fan. Tjejer ska ju kunna sånna här grejer.
Ge mig råd!

Nu ska jag sminka mig och klä på mig och träffa LIsa! Lisa som kan laga mat.....

Alla kan laga mat utom mig...

Kommentarer
Postat av: carin larsson

ha ha.....kom och tänka på alla de gånger vi misslyckades med maten på hemkunskapen ;-) det är fasen inte många som lyckas bränna fast makaroner!!!
hoopas ni trivs i huset/ kram carin

2008-01-25 @ 15:00:33
Postat av: jännu

men fia .. snabbnudlar kan du la koka iaf *S'

2008-01-26 @ 09:21:07
Postat av: Sandra

Du kan visst laga mat:)Det smakr alltid gott,när jag har ätit din mat.

Från syster

2008-01-26 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback