Mitt nya hem..

.. har en tvättstuga, en diskmaskin, en skog, en underbar utsikt, en vedspis, ett stort badrum, ett sovrum, ett stort kök, ett underbart vardagsrum... Det är fantastiskt!!!!
Hela lilla familjen stortrivs=)
Flytten gick smidigt och utan bekymmer (tack till er som hjälpte till), upp-packningen lika så... hade dock lagt mina jobbnycklar på ett himla konstigt ställe... så som vi har letat efter dom=) I Lovis resebur hade jag minsan lagt dom... på ett smart ställer var nog min tanke...herregud vad trött jag blir på mig själv i bland.
Erik och jag har fixat så det är så mysigt, det är våran prägel på huset och det är perfekt.
Jag är kär, jag är lycklig, jag är trygg..
Those are the days of my life i think... (stavning?)

Just nu så känner jag mig megahängig, ont i halsen och febrig... MEN VAD GÖR DET?! När man är lycklig..
Är på jobbet nu men längtar hem till en alvedon och en kopp te.... undrar om jag kommer orka ta mig till jobbet i morgon? Vill inte sjukskriva mig så här i början, nej jag ska vara frisk tills i morgon!


Take care out there..
Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback