Tandfén är min vän!

Hello!

I går var jag till tandläkaren, paniken smög omkring i mina ådror. Men JAG HADE INGA HÅL!!!!!! yEs!!!

Gjorde massa saker i går, färgade håret, tandläkaren, hälsade på mormor och kelda, och sanna, jag och erik uträttade saker på stan och så inhandlade vi en nya kattlåda åt Lovis...hon har fått ett prasentkort av sanna i julklapp som vi köpte en ny  toa för=) Perfekt.

Jag har fått ett nytt extra knäck=) Som Vimmelfotograt åt
www.efterfesten.com såg attt dom sökte folk på platsbanken så jag slängde i väg en ansökan och fick jobbet. Nice. Jobbet går ut på att jag ska ut på krogarna i borlänge och ta masa kort på glada partymäniskor, sen lägger jag upp dem på sidan och man får gå in och titta på dem. Ska bli jätte skoj!!!
Så om ni inte redan har en andvändare där så måste ni skaffa en. Och ange koden: EF387 då blir ni VIP gratis i två veckor=)

I dag är jag ledig hela dagen... undrar vad jag ska göra?
Ha en bra dag.

Sa jag att jag inte hade några hål!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sofia,
Nu har jag blogg istället för bilddagboken, där bara krånglar.
//Sandra Nyberg

2008-01-12 @ 16:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback